ausmalbilder

Honda s2000 yenileniyor mu?

araba resimleri - modifiyeli araba resimleri

Beni tanıyanlar bilirler bu otomobile ne kadar tutkun olduğumu.. Hatta bu markanın nasıl bir taraftarı olduğumu da..
Spor otomobil piyasasına , 2.000cc hacimli motorundan aldığı atmosferik 240hp'i , çok keyifli ve kısa oranlı 6 ileri şanzımanı ve muhteşem şasisi ile damgasını vuran s2000'in olası yeni haliyle ilgili iki farklı görsel buldum ;


İlk resimdeki çizgiler daha bir karakter sahibi , daha bir agresif ama bu açıdan görebildiğim kadarı ile arka tarafın tasarımı zayıf kalacak gibi duruyor. En azından bu açıdan poz verdiğinde..
Alttaki "Capon Mecmuası"ndaki görsel ise bana tamamen Amerikan asıllı göründü. Özellikle de Terminator3 filminde "melek yüzlü şeytan ruhlu" robotun kullandığı Lexus SC Convertible' ı andırıyor bence.
Gerçi Lexus , Toyota'nın yan kuruluşudur ama Amerika'da tasarlanıp üretildiği için gerçek Japon samuraylarının ruhuna sahip değil. Tıpkı Nissan-Infiniti veya Honda-Acura markaları gibi..
Ben bu iki tasarıma da fazla ısınamadım. Sonucu zamanı gelince göreceğiz...