ausmalbilder

Bmw X6 Hakkında...

araba resimleri - modifiyeli araba resimleri

Geçen akşam , fikir insanı kardeşim Olcayto ' nun yeni Bmw X6 ile ilgili görsel yorumunu aldım. Hak vermemek elde değil... Yorumunun ne olduğu ise bana kalsın... :)
Teknik verileri , kullanım hissi ve kalitesi hakkında söyleyecek hiçbir şey yok. Ama tasarımı , pek çok "muhafazakar" insan tarafından beğenilmeyecek kadar farklı...
Ben de , "acaba X6 daha farklı görünse beğenir miydim?" sorusu ile birlikte gıdıklandım ve naçizane bir yorum yaptım ;

Range Rover Sport ' un tavanını alıp X6 ' ya ekleyiverdim iki dakkada.. Daha "normal görünümlü olunca bana göre daha "kabul edilebilir" oldu...

Bmw tasarımcılarından özür diliyorum , ama gerçekten de ya X6 , daha kolay kabul edilebilir bir sırt tasarımına sahip olsaydı , ya da daha alçak olup 4 kapılı ve lüks bir sportif sedan-coupe olarak üretilseydi. Tıpkı daha önce bahsettiğim diğer mükemmel örnekler gibi...