![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJsJN7svFY4znSTSDh3k7Bqm-dFKaZZV8KUsD7sHYH_kG3ayrljzeLXm6DZP55NcV5UN767dTuMuY_HB-6Y4rE4tqQqjzt89Uzy6qCVdqCglmXXjbYb_Q4XdwtrxN-AVU_ABG0WH5qVAo/s320/rptr.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHdHarX3QvvIaCi9JBlulW8E41rnw4PWDseQ_GzjdcZHsUrR-CXD94kB1X9FxfbT7pLNmpsDWMaA7asV2dpq7EYx9fif1QPxDqxWVLFmgEV3rgY-o4pPlqfMGH4r5HJP8lWSLYwDi_724/s320/raptor+1.jpg)
Bu kamyonun adı kesinlikle ama kesinlikle çok seksi...
Adında geçenlere bir bakın ; "F" , "SVT" , "Raptor"... Daha ne olsun...
Vaad ettiklerini anlayabilmek çok kolay...
6.200.-cc hacmindeki V8 motor , 400.-hp güç , 400.-nm tork ve bu veriler sayesinde de gayet başarılı yük taşıma-römork çekme kapasitesi..
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUd7oxXn8VPHiCtjJVUbDL-JXpqzKSmgPgbd_O_TefEedZsmu_MG37_vxWGfEM50n1slIUz8DgHrMWD-D79dApQsclAD-cNe7Mlh9kD8fGA237GO849sr31FDcBNtvFN-t3XvwYa5QgGI/s320/raptor+iç.jpg)
Ford bu motorda , günümüzün pek çok modern motorunda olduğu gibi silindir başına 4 sübap teknolojisini değil , klasik "silindir başına 2 sübap" teknolojisini kullanmış. Bunun sebebi olarak da özellikle V8 motorlarda eski "2 sübaplı" teknolojinin daha verimli tork üretme yeteneğini söyleyebiliriz..
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTXR5uqpRhGbAgnsPD0TIHsW9sbAbCdFOISd50_IPeI8_RkK9IDi7hWw5Y1J4MugerAx7HUFD2ji_gzy7qHDQ1FDACNuFK6iYTFwy5Zi0NuqqIEk_2DWS54nZhQXCgp2x4WAmJoxKFeGw/s320/raptor+yan.jpg)
4x2 , 4x4 , tek kabin , çift kabin , birbuçuk kabin gibi zilyon tane farklı kombinasyonda ve bir o kadar da aksesuar opsiyonunda tercih edebileceğiniz yeni F150 SVT Raptor , dağları taşları inletebilmek için tek ve en etkili oyuncak...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHcNzzFkVwtjKQ_0lOlANKBNxZvcpOPvHw2sgP0mY4bWr2mNme0P1zPHAJCFAwKFCqijOXaF0ty-hp-3MVfTT4YFrXWpgEVgUjxPmlwL4D6vdsaHOou3tAPgGc6ACmdA4hKEMmHhg-hVQ/s320/raptor+arka.jpg)