ausmalbilder

Yeni Honda Nsx...

araba resimleri - modifiyeli araba resimleri

Tıpkı eskiden olduğu gibi yine hem Honda hem de Acura markası altında üretilecek olan NSX ' i şahsen heyecanla bekliyordum...
Japonya ' lı süper spor otomobilleri , Alman ve İtalyan rakiplerine kafa tutarken ve hatta onları hallaç pamuğu gibi sağa sola savururken izlemek bana tarif edilemez bir keyif yaşatıyor...
Hadi ben Japon olsam anlarım bu heyecanı ama nedir bu bendeki durum , bilemedim :)

Uzatmayalım ve yeni NSX ' in "devrim" niteliğindeki yeniliklerine geçelim ;
Daha önce burada da benzer tespitlerim olmuştu ve bakınız nasıl da tutturmuşum...
Yeni NSX artık önden motorlu olacak. Üstelik silindir sayısı da 6' dan 10 ' a çıktı...
Ama 4 koltuklu olacağına ilişkin öngörüm tutmadı tabii...
Honda ' nın "Super Handling All Wheel Drive" , yani SH-AWD teknolojisi sayesinde 4 tekerlekten çekişli olacak olan yeni NSX , aracın önüne yerleştirilmiş 5.500.-cc hacmindeki V10 motoru ile 560.-hp güç üretecek ve bu güç de 6 ileri / direksiyondan da kumanda edilebilen yarı otomatik şanzıman ile yer kabuğuna iletilecek.
Bu sayede 0-100.-km/h hızlanması 4.- saniyenin altında gerçekleşecek ve son sürati de 320.-km/h civarında olacak.

Honda üretimi bu kadar yüksek bir hacim , caddelere uygun bir kullanım , atmosferik beslemeli bu kadar yüksek bir güç ve tapılası VTEC sistemi nasıl bir ses çıkaracak?
Bakalım yeni NSX , Nurburgring pistinde kimleri nefessiz bırakacak?
Vaadettiklerini ne derece gerçekleştirebilecek?
Yeni NSX ' in "TypeR" versiyonu ne zaman üretilecek?
NSX TypeR ' nin özellikleri ne olacak?
Benim sorularım ne zaman bitecek?
Ekonomik kriz ne kadar daha kötüye gidecek?
Benzin daha da ucuzlayacak mı yoksa ben artık gidip depoyu doldursam iyi mi olacak?