ausmalbilder

Buğra Akpınar...

araba resimleri - modifiyeli araba resimleri

Sürekli takip ettiğim otomobil forumlarından ve video paylaşım sitelerinden tanıdım Buğra ' yı...
Bir insanı betimleyebilecek tanımlardan "en ..." ve "çok ..." ile başlatabileceğiniz tüm sıfatları hakedecek kadar başarılı bulduğum Buğra ile ilgili size çok kısa bilgi vermek istiyorum ;

1986 yılında İstanbul' da sıcak bir Ağustos günü doğan Buğra , zaman içinde kendi iç gıdıklanmalarına yenik düşerek , 2007 yılında otomobil klipleri çekmeye başlamış. Zamanla otomobil temalı çalışmalarının yanına farklı konular da ilave olmuş...

Pekçoğumuzun muhtemelen dahil olduğu farklı otomobil meraklıları toplulukları içinde kısa sürede kendi farkını ortaya koyan Buğra , etrafımızdan tanıdığımız (en azından ben tanıyorum ve siz de artık yavaş yavaş tanıyacaksınız...) pek çok özel otomobilin klip çekimlerini de gerçekleştirdi...

Peki şimdi durup dururken Buğra ' yı size niye anlattım?
Özetle , yaptığı işleri çok sevdiğim , çok daha fazla kişinin onu tanıması gerektiğine inandığım ve takdir edilmeyi sonuna kadar hakettiğini düşündüğüm için...

Ülkemizde modifiye kültürünün kısacık geçmişini düşündüğümüzde , yolun daha ne kadar başında olduğumuzu hepimiz biliyoruz , ve ne mutludur ki bu kültür inanamayacağımız bir hızda gelişmeye devam ediyor. İşte bu denli yüksek bir potansiyelin içinde bulunmak , bu gelişime bir nebze de olsa katkı yapmak bence çok ama çok önemli...

Göreceli olarak genç yaşına rağmen , bu denli yaratıcı ve bu denli "rahat duramayan" bir kişi olduğu , sağda solda internet başında kahve köşelerinde kendini harcamadığı , birşeyler yaratmaya ve ortaya koymaya çabaladığı için , kısacası , "kişisel vizyonu" için onu gönülden tebrik ediyorum.

Buğra...
Eline sağlık...


Videolar yakında burada olacak...